Kobieta, Kobiety, dla Kobiet - BabskieForum.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Linki sponsorowane

*

Poprzedni temat «» Następny temat
doradzcie polisę ubezpieczeniową!!
Autor Wiadomość
pieknaibestia 
Niby jEst a Nie mA

Wysłany: Pon 12 Kwi, 2010 15:54   doradzcie polisę ubezpieczeniową!!

Nie wiem czy był już tu taki temat, chodzi mi o kwestię polisy ubezpieczeniowej dla mnie i dla dzieci. Chcę kupić samochód i planujemy wyjechać na wakacje, zdarzają nam się też często wyjazdy do rodziców. Dlatego teraz szukam na forach tego typu informacji i coś trudno znaleźć
Znalazłam ofertę ingsmart która mnie zainteresowała, ktoś ma wykupioną tą polisę? będę bardzo wdzięczna za wszelkie informacje

granit 
Niby jEst a Nie mA

Wysłany: Wto 13 Kwi, 2010 08:13   

Dołączam się do pytania koleżanki. Zbliżają się wakacje, mam synka-urwisa i też chciałabym wykupić jakąś polisę dla niego. Zupełnie nie znam się jednak na temacie. Mógłby Nam ktoś doradzić? Które z ofert są teraz najlepsze?

Ines_ka 
Ta to Ma gaDane
Wyrodna Matka

Pomogła: 511 razy
Wysłany: Wto 13 Kwi, 2010 09:09   

pieknaibestia napisał/a:
ingsmart
bardzo droga polisa. W najtańszym wariancie płacisz 25 zł miesięcznie (wyłącznie za siebie), czyli 300 zł rocznie. Suma ubezpieczenia to 200 000 zł. Za taka samą sumę ubezpieczenia za podobne ubezpieczenie możesz zapłacić niecałe 200 zł. Najtańsze ubezpieczenia na rynku na życie ma Macif Życie TUW. Zapoznaj siue z ich ofertą. Ale moim zdaniem wystarczy wykupienie NNW przy polisie komunikacyjnej z odpowiednio wysoką sumą ubezpieczenia i cywiście NNW kierowcy oraz pasażerów.
A tak na marginesie jeśli zdarzy Ci się wypadek komunikacyjny nie spowodowany z Twojej winy to możesz żądać od sprawcy wypadku zadośćuczynienia za szkody na osobie (to również pokrywa OC komunikacyjne)

[/url]

pieknaibestia 
Niby jEst a Nie mA

Wysłany: Wto 13 Kwi, 2010 16:22