Nie wiem czy był już tu taki temat, chodzi mi o kwestię polisy ubezpieczeniowej dla mnie i dla dzieci. Chcę kupić samochód i planujemy wyjechać na wakacje, zdarzają nam się też często wyjazdy do rodziców. Dlatego teraz szukam na forach tego typu informacji i coś trudno znaleźć
Znalazłam ofertę ingsmart która mnie zainteresowała, ktoś ma wykupioną tą polisę? będę bardzo wdzięczna za wszelkie informacje
Dołączam się do pytania koleżanki. Zbliżają się wakacje, mam synka-urwisa i też chciałabym wykupić jakąś polisę dla niego. Zupełnie nie znam się jednak na temacie. Mógłby Nam ktoś doradzić? Które z ofert są teraz najlepsze?
bardzo droga polisa. W najtańszym wariancie płacisz 25 zł miesięcznie (wyłącznie za siebie), czyli 300 zł rocznie. Suma ubezpieczenia to 200 000 zł. Za taka samą sumę ubezpieczenia za podobne ubezpieczenie możesz zapłacić niecałe 200 zł. Najtańsze ubezpieczenia na rynku na życie ma Macif Życie TUW. Zapoznaj siue z ich ofertą. Ale moim zdaniem wystarczy wykupienie NNW przy polisie komunikacyjnej z odpowiednio wysoką sumą ubezpieczenia i cywiście NNW kierowcy oraz pasażerów.
A tak na marginesie jeśli zdarzy Ci się wypadek komunikacyjny nie spowodowany z Twojej winy to możesz żądać od sprawcy wypadku zadośćuczynienia za szkody na osobie (to również pokrywa OC komunikacyjne)
wiesz, ja się na polisach za bardzo nie znam, ta mnie zainteresowała przede wszystkim ze względu na łatwość jej wykupienia - formularz jest na stronie, nie muszę chodzić do banku no i badań lekarskich żadnych nie wymagają. Czyli zdecydowanie oszczędność mojego czasu. Muszę jeszcze poczytać o tych polisach
pieknaibestia, łatwość wykupienia to nie wszystko. Najważniejsze są warunki ubezpieczenia i ograniczenia, czyli w jakich przypadkach nie wypłacą odszkodowania mimo "szkody". A to ze badań lekarskich nie robią to żadnej łaski, skoro jest ochronia wyłącznie w wyniku NNW. W każdym zakładzie ubezpieczeń tak jest.