Pomogła: 299 razy Wiek: 30 Dołączyła: 02 Lis 2007 Posty: 1631 Skąd: Berlin
Wysłany: Wto 29 Wrz, 2009 13:19
uska,
Chlopcy w podpisie sliczni i to prawda ze najcudowniejsze chwile sa jak sie widzi gdy maluchy sie przytulaja lub caluja wtedy naprawde sie wie co znaczy " podwojne szczecie", takie momenty wynagradzaja wszytskie stresy i zmartwienia jakie mamy z naszymi kochanymi twinsami
Zaproszone osoby: 1 Pomogła: 259 razy Wiek: 27 Dołączyła: 30 Wrz 2007 Posty: 982 Skąd: Góry Świętokrzyskie
Wysłany: Sro 04 Lis, 2009 11:54
ale tu ciszza... ja nadal nie pracuję, ale znowu studiuję, ale teraz to już zaocznie
Ewa, ale moje synowe już duże i śliczne
Noemi śliczny podpis
co do bliźniaczych całusów, moi jak się biją lub broją to potem zawsze się przepraszają czyli jest buziak i głaskanie a jak mają karę od razu chcą mnie całować, byle już był koniec kary, spryciarze
mówią nie za dużo, jak Wasze dzieciaki, kiedy się rozgadały, moje tylko część wyrazu powiedzą po 2 lub 3 sylaby. Jedynie całe wyrazy, które mówią to mama, tata, dziadzia, baba, dźi tzn drzwi, dryń (na wszystko co dzwoni: klucze, kolczyki). No i b(r)um na auto i odkurzacz
buziaki dla Was
o matko, podziwiam, mnie już by się nie chciało
Z nowości u nas: od września jestem na stażu, mam na rok. Typowa praca biurowa.
Do Twinsów przychodzi teściowa, Anielkę zaprowadzamy do mojej ciotki.
[ Dodano: Sro 04 Lis, 2009 17:59 ]
Wercia ma 12 ząbków, a Gabrysiek 7.
I co najważniejsze: Gabrysiek ma już za sobą pierwsze samodzielne kroczki
Pomogła: 299 razy Wiek: 30 Dołączyła: 02 Lis 2007 Posty: 1631 Skąd: Berlin
Wysłany: Sro 04 Lis, 2009 19:34
regina napisał/a:
ale tu ciszza...
no wlasnie...czasem zagladam na twinsowy wateczek a tu tak cicho i pusto, a szkoda
regina napisał/a:
Noemi śliczny podpis
dziekuje
rutka1234 napisał/a:
mnie już by się nie chciało
mnie tez nie
regina napisał/a:
jak Wasze dzieciaki, kiedy się rozgadały