No i właśnie nie mam pojęcia czym nakładać ten brokacik
Bo jak nakładam to nie wychodzi mi tak równo!
A np chciałabym położyć sobie 2 kolorki jak miała usia na zdjęciach z tej stronki
Powiedzcie mi czym nakładacie brokat że macie tak pięknie i równiutko????
pędzelkiem!
kurczaczek napisał/a:
Ja wiem, ale chciałabym wiedzieć czy macie taki żel czy po prostu na żel nakładacie brokat i do lampy wkładacie łapki czy jak?
Bo ja mam osobno zel i osobno brokacik
możesz nakładać osobno, najpierw żel lub akryl a na to brokat, albo od razu zmieszać brokat z akrylem lub żelem i nakładać taką masę, lub też są w sprzedaży żele i akryle z brokatem.
kurczaczek napisał/a:
Bo jak nakładam to nie wychodzi mi tak równo!
ćwicz i jeszcze raz ćwicz kciuki
kinia, znalazłam na youtube, fajne kwiatki akrylowe robi Liliya:
Kochane Kobietki..
Ja też zajmuje się pazurkami i chętnie pomogę ,doradzę,a nawet zrobię..;) Zajmuje się pazurkami od dwóch lat..generalnie jestem samoukiem,ale podobno nie idzie mi źle..:) Pracuje głownie w akrylu.Wiekszosc klientek mam akurat na długie szponki i te sa moimi popisowymi...aczkolwiek duzo pan robi krótkie..nie wiem co uda mi sie tu wkleic,ale pochwale sie troszke tym co mam w swoich osobistych zasobach zdjeciowych..;)
[ Dodano: Wto 22 Wrz, 2009 23:29 ]
jakosc zdjec wyszła straszna..:/ jak "nabiore tu mocy urzedowej"podeśle link..
_________________ ..najważniejsze to być bestsellerem w codziennej prozie zycia..
zyje sie normalnie..:) gorzej jest juz bez nich..no i dzieki za podpowiedz bo juz sie zestresowałam ta jakościa..;)
P.S:te mam obecnie..z wtopionymi muszelkami z nad Bałtyku..:)
IMG_2346_(1152_x_1728).jpg
Plik ściągnięto 47 raz(y) 94,76 KB
IMG_2347_(1140_x_760).jpg
Plik ściągnięto 31 raz(y) 117,9 KB
IMG_2342_(1140_x_760).jpg
Plik ściągnięto 29 raz(y) 135,51 KB
_________________ ..najważniejsze to być bestsellerem w codziennej prozie zycia..
Pomogła: 770 razy Wiek: 32 Dołączyła: 30 Wrz 2007 Posty: 1437 Skąd: Hawana - Kuba :D