Dziewczyny, mam bardzo trudną sytuację i nie wiem co mam robić. Jest mi smutno. Mam mętlik w głowie, co robić?!
Otóż to. Mieszkam w Warszawie 3 rok. Studiuję pedagogikę przedszkolną. Chciałabym pracować w przedszkolu. Nienawidzę Warszawy, tęsknię za swoim domem (na wsi w górach) i rodziną. Ale pracuję w warszawie jako opiekunka do dzieci już u trzeciej rodziny. Jedna Pani powiedziała że za rok będzie miała dziecko i chciałaby abym się nim zaopiekowała za cenę jaką tylko będę chciała(w warszawie stawki idą od 1500 do 2500 zł za pełny etat). Ona płaci mi masakrycznie dużo bo za odbiór swojego dziecka z przedszkola daje mi 20 zł za godzinę! za pełny etat byłaby mi w stanie zapłacić minimum 3000 do ręki plus umowa o pracę. Duża kasa.
Ale... serce mnie boli że musiałabym zostać w tym strasznym mieście kolejne straszne 3 lata tylko dla kasy. Zarobiłabym dużo. Utrzymuję siebie już od 18 roku życia, pracuję, studiuję, wynajmuję mieszkanie, gotuję itp.
Myślałam że wrócę z chłopakiem do siebie, na wieś w góry, tęsknię, nie chcę kolejnych 3 lat tak spędzić jak te poprzednie 3 lata. Tylko te kolejne trzy lata byłyby bardzo bardzo bogate.
Natomiast jak wrócę tam do siebie to nie wiem gdzie znalazłabym pracę, tam w przedszkolach są panie od kilkunastu lat, nikt nie potrzebuje nauczycielki nawet w tych odległych miastach. Nie wiem co miałabym tam robić, gdzie pracować.
ale też nie chcę tutaj zostawać. mój chłopak załamal się. tak bardzo chciał stąd uciec tam do mnie na wieś a tutaj taka sytuacja. On nie chce tutaj już mieszkać. A ja też nie ale chcę mieć pracę.
Co o tym myślicie? Co mam robić? Ja sama nie wiem.,,
Ja nie powiem ci co masz robić bo ty sama musisz zdecydować co jest dla ciebie ważniejsze.