asias2 - jeszcze raz OGROMNE GRATULACJE!!!!!!!!!!!!! Rzygaj sobie na zdrowie ... przyjdzie taki moment, ze sily witalne w ciebie wroca i radosnie rzucisz sie na baby zakupy ... ja szalalam jak nieprzytomna, pierwsze ubranka kupilam chyba w 10tc
anetaAnetka - zgadzam sie z dziewczynami, tem twoj lekarz chyba nie za bardzo zna sie na sztuce IUI... ja wprawdzie przed IUI monitoringu nie mialam, ale codziennie od 8dc robilam badania LH z krwi... a jajka tez mi rosly jak chcialy...
a my juz wrocilismy do szaro-burej rzeczywistosci ... ale za to z 1 zabkiem na stanie!!! Musze wybrac sie zwazyc Karolcie i zmierzyc bo czuje, ze urosla baaardzo!! A nasz pediatra wraca dopiero we wrzesniu
Dziewczyny ja już nic nie wiem.Ja wszystko robie na kase chorych,tylko raz w miesiącu staram się iść na prywatna wizytę,żeby lekarka na mnie inaczej patrzyła.Jak tak czytam co piszecie to ręce mi opadają,ja się mało na tym znam ,tylko z mojego przypadku ,przecież nie jestem lekarzem.Tak bardzo bym już chciała być w ciąży,porozmawiam teraz z lekarką ,żeby sie jakoś wiecej zajęła mną.
A co do torbieli to mi się właśnie już robią,własnie to jest tak ,że jak pojechałam w tamtym tygodniu 12 dnia cyklu to już miałam 3 czy 4 cm.Ostatnio miałam też 5 cm,takie włsśnie są skutki uboczne tego leku.
Czy któraś z Was zaszła dzieki inseminacji???? Niech opisze cały proces- na pewno nas to podniesie na duchu.
PIęKNIE WAM DZIEKUJE ZA POMOC I ZA ZAINTERESOWANIE
[ Dodano: Czw 21 Sie, 2008 13:23 ]
Dodam jeszcze,że 12 dnia cyklu ,kilka miesięcy temu zawsze miałam dobre pęcherzyki ,teraz niedawno zaczęły wariować.
Pomogła: 66 razy Wiek: 31 Dołączyła: 30 Wrz 2007 Posty: 497 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 21 Sie, 2008 13:24